6. 10. 2017.

Drži slovo Zekić Novo (20): Prečke kao viša sila



U jednom od prošlih "javljanja" sam pomenuo ukrštenice sa prečkama, ili švajcarske ukrštenice, kako se to  "stručno" kaže. Za mene su to zaista iznuđene "pojave",  jer još mi se nikada nije desilo da dobijem "napad" da napravim baš ovakvu ukrštenicu, a vjerovatno i neće. 

Ova je ukrštenica trebalo da bude "posebna" jer je posvećena ROMANIJI, mom i još ponečijem rodnom kraju, a ispala je "neslavno" posebna. Prvi stubac poslije bjeline  jasno pokazuje, zašto je tako moralo biti. To je slučaj kada niti možemo  nastaviti bjelinu niti, u ovom primjeru,  vodoravne pojmove skratiti. 

Dobio sam primjedbu da VELIKI LUPOGLAV (najviši vrh Romanije) nije tačan podatak, ali sam samo njega našao u dostupnim izvorima; pa ako nije, neka svako izvrši ispravku za svoj groš. Zamolio bih i da pojam OKLENO, tretirate kao "polutematski".

Novo 

2 коментара:

Анониман је рекао...

Bjelina je zbilja impresivna,a OKLENO se može skratiti u OKLEN jedna prečka manje-više nebitno.Da li je JEPTO oblik imena JEFTO?Pozdrav!RankoN

Анониман је рекао...


Sve je tačno; mogla je još jedna crta, ne bi značajno mijenjala stvar, ali me je baš taj oblik vraćao u rodni kraj, a JEPTO jeste i JEFTO i JEVTO. Ima više potvrda za to ime, pa i kod Vuka.
Novo