8. 10. 2017.

Razgovori sa Smojom

Na 1. Memorijalu Mladena Đurđevića, upriličenom povodom 33. SOZAH - a, u kategoriji "skandinavčica 6 x 18 s uvrštenim pojmom Kopački rit" najbolje se plasirao moj uradak. Pobednik Memorijala je Ivan Hrgović, a slede ga Valter Kvalić i Pero Galogaža

Uzeo sam učešće iz poštovanja prema svom imenjaku (ima više Mladena među enigmatama, ali nekako sam uvek bio najponosniji na imenjaštvo sa Đurđevićem), i u želji da podržim plemenitu misiju organizatora, ali bez naročitih ambicija. Istina, potrudio sam se oko križaljke 21 x 13, te je ostvareni plasman  - 6. mesto -  sasvim u skladu sa mojim očekivanjima (najbolje je ocenjena kržaljka Borisa Nazanskog). Malu skandinavku sam poslao samo kao privitak uz glavni rad, a, eto... zakićena je titulom (zapravo, osećam se čašćeno, i sada mi je žao što nisam priložio malo ozbiljniji sastav). U svakom slučaju, zahvaljujem se Oazi i Zakosu, i naročito sudijama: Borisu Antoniću, Josipu Dubroviću i Nedjeljku Nediću

Elem, dobio sam diplomu i knjigu Borisa Dežulovića Razgovori sa Smojom. Danas sam imao dovoljno vremena da je pročitam (svakako hoću, to smatram obavezom, iako sam prilično indiferentan prema tematici), a umesto toga - naslov me je podstakao na sastavljanje križaljke. Planirao sam da izvučem 8 x 8, ali sam u hodu izgubio strpljenje, i mada mi se u nekoj fazi činilo da gubim vreme i da ništa neću uraditi, pristao sam na manju belinu i kompromisno priveo posao kraju. Evo ekskluzive: prvi put na blogu predstavljam križaljku koja je tek izašla iz rerne (u principu, pre nego što bilo koji uradak ponudim tuđim očima, obično odstoji na hladnom i suvom mestu, pa ga kasnije malo doteram, izbrusim, usavršim). U bližoj ili daljoj budućnosti će verovatno biti objavljena u Feniksu


2 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Za ovakve sadržaje (tekst -lijepo bez viška epiteta, adekvatna slika- svečano obučen, diploma - potvrda da si diplomir'o, ukrštenica/križaljka - dokaz da znaš i to da radiš) zaslužuješ jedno tapšanje s moje strane.

Nedjeljko Nedić је рекао...

S ovom diplomom možeš na studij u Orašje!